ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

خوش دارم كه در نيمه ‏هاي شب، در سكوت مرموز آسمان و زمين به مناجات برخيزم، با ستارگان نجوا كنم و قلب خود را به اسرار ناگفتني آسمان بگشايم، آرام ‏آرام به عمق كهكشان‏ ها صعود نمايم، محو عالم بي‏ نهايت شوم، از مرزهاي عالم وجود درگذرم، و در وادي فنا غوطه ‏ور شوم، و جز خدا چيزي را احساس نكنم.

خدايا! ما را ببخش، گناهاني كه ما را احاطه كرده و خود از آن آگاهي نداريم، گناهاني را كه مي‏كنيم و با هزار قدرت عقل توجيه مي‏ كنيم و خود از بدي آن آگاهي نداريم.

خدايا! تو آنقدر به من رحمت كرده، و آن‏چنان مرا مورد عنايت خود قرار داده‏ اي كه، من از وجود خود شرم مي‏ كنم، خجالت مي‏ كشم كه در مقابلت بايستم، و خود را كوچكتر از آن مي‏دانم كه در جواب اين همه بزرگواري و پروردگاري، تو را تشكر مي‏كنم و تشكر را نيز تقصيري و اهانتي به ساحت مقدست مي‏دانم.

خدايا! مردم آنقدر به من محبت كرده‏ اند، و آن‏چنان مرا از باران لطف و محبت خود سرشار كرده ‏اند كه راستي خجلم، و آنقدر خود را كوچك مي‏بينم كه نمي‏توانم از عهده به درآيم، خدايا! تو به من فرصت ده، توانايي ده، تا بتوانم از عهده برآيم، و شايسته اين همه مهر و محبت باشم.


 

مناجات شهید چمران......ازها.آی آر



نظرات شما عزیزان:

ف.فتحی
ساعت16:14---20 آذر 1393
سلام ممنونم خدا رو شکر بهترم شما و خانواده خوبید برایتان ارزوی سلامتی و موفقیت میکنم

سرباز گمنام امام زمان ع
ساعت11:05---29 شهريور 1393
سلام دوست من مرسی که بهم سر زدی وب شما هم آموزنده و خوبه ...یاعلی التماس دعا

روح الله
ساعت7:53---11 اسفند 1392
باسلام مجدد.لینکتون کردم ممنونم از وب قشنگتون.در صورت مورد تایید قرار گرفتنتون لینکم کنید ممنونم.
پاسخ:سلام. تشکر. با افتخار لینک تون در وب ثبت شد. موفق باشید


وبمسترهاي عزيز سلام
ساعت1:11---7 آبان 1392
به جاي صرف بيهوده ازسايت هاي كسب در آمد از اينترنت ، فروشگاه اينترنتي رايگان بسازيد ، هرچندتا فروشگاه كه دوست داري

بساز وخودت مديريت كن باور كن من كمترين در آمدم ماهي 50 هزار تومن هست محصولات متنوع بفروشيد و در دو نوبت هر

ماه حقوق بگيريد ، همه چي به انگيزه وتلاش شما بستگي دارد ماهانه 20 تا 500 هزار تومان در حساب (كارت) بانكي شماست ، پس از ورود به وب روي بنر كليك كنيد

درضمن دوست من اين كامنت اصلا تبليغاتي حساب نكن ديدم خودم در اين زمينه موفق بودم گفتم شايد يه ثوابي هم كرده
اگه هم مستقل مي خواي كار كني و اطلاعات بيشتر داشته اين آدرس كپي كن تونوار ابزار و درباره شركت و انتشارات پايگان اطلاعات كسب كن حتي مي توني استخدام و كارمند رسمي باشي
http://www.payeganltd.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3_%D8%A8 %D8%A7_%D9%85%D8%A7.html?s=47718
، همه آموزش ها از صفر تا حرفه ايي در سايت موجود هست و در آخرين فروشگاه هاي زير دوقالب نمونه و سئو ( بهينه سازي در موتورهاي جستجو ) اين فروشگاه رو ببين
براي نمونه kharideshopfa.eshopfa.biz/ يا/myfacebook.eshopfa.biz/ كه اين دوتا فروشگاه هاي خودمه پاينده باشي.


علی
ساعت9:52---17 مهر 1392
سلام این پیامو امروز تو یکی از وبلاگا دیدم منم بهش عمل کردم.. این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون

محمد
ساعت1:39---31 مرداد 1392
سلام همسنگر عزیز
اگه مایل به تبادل لینک هستی ما رو لینک کن بعد به ما هم بگو تا شما رو لینک کنیم
یاعلی
http://rozatolamir.loxblog.com
مدیریت وب سایت امیرالمومنین


پاسخ به شبهات
ساعت20:38---22 مرداد 1392
سپاس فراوان از شما دوست عزیز که قدم بر سر چشمم گذاشتین و به وبلاگم اومدین..در این 1400سال این خداوند و ائمه هستند که شیعه را حفظ کرده اند..به خدا وقتی تاریخ شیعه را مطالعه میکردم باور نکردنیه که از دست دشمنان سالم بیرون اومده و این معجزه ی حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین حضرت علی (ع) است..

پاسخ به شبهات
ساعت13:59---22 مرداد 1392
قدم بر چشمان گذاشتین که به وبلاگم اومدین بی انتها سپاسگذارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin